Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan even een mailtje of maak gebruik van het contactformulier.
 

Wat is de levertijd en wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De actuele productietijd staat altijd aangegeven op de home pagina van de webwinkel. Deze kan tijdens drukke periodes, b.v. rond Sinterklaas, Kerst of de zomervakantie iets langer zijn en aangepast worden. Na versturen van de pakketten, worden deze normaal gesproken binnen 24 uur bezorgd (binnen Nederland).

 

Ik heb tijdens het bestellen een verkeerd afleveradres doorgegeven. Kan ik dit wijzigen?
Ja! Mail zsm de juiste gegevens door en vergeet niet hierbij je ordernummer aan te geven. Is je bestelling echter al verstuurd, dan kunnen we het helaas niet meer aanpassen. Let wel op: kan een zending niet bezorgd worden, omdat de klant eenfotief adres heeft doorgegevens, dan zijn de verzendkosten voor de nieuwe verzending voor de klant.
 

Kan mijn order via brievenbuspost verstuurd worden?
Dat is afhankelijk van wat je hebt bestelt. In de winkelwagen worden de verzendkosten berekend en je kan meteen zien, of je order via brievenbuspost verstuurd kan worden of niet. Dit is afhankelijk van het aantal producten/de afmetingen/gewicht. Let op: het is alleen mogelijk om binnen NL producten via brievenbuspost te versturen. Sinds 2020 mogen geen producten meer via brievenbuspost verstuurd worden naar het buitenland. Deze zendingen worden als pakketpost verstuurd.
 

Wanneer gaat mijn bestelling bezorgd worden?
Je ontvangt van ons altijd een verzendbevestiging zodra je bestelling opgestuurd is. Zodra een zending bij een PostNL locatie afgegeven is, hebben we helaas geen invloed meer op de verzending. Normaal gesproken bezorgd PostNL binnen 24 uur. Is je zending 3 werkdagen na de verzendbevestiging nog steeds niet bezorgd? Neem dan contact met ons op.
Heb je aangegeven, de bestelling op te willen halen op een postNL afhaallocatie? Let dan op, dat de zending binnen 7 dagen opgehaald moet worden. Wil je de bestelling bij ons komen ophalen? Dat kan, dan ontvang je van ons een mail om een afspraak in te plannen.

 

Kan ik producten laten personaliseren?
Ja, dat kan! De traktaties en kraamcadeaus kunnen gepersonaliseerd worden.

Ik zou graag een traktatie zelf samen stellen, kan dat?
Ja, ook dit is mogelijk. We hebben een aantal leuke traktaties in de webwinkel staan, maar het kan natuurlijk, dat je graag zelf iets samen wil stellen, b.v. voor een themafeest. Neem dan even contact met ons op. We brainstormen graag samen en gaan een leuke individuele traktatie bedenken.

Maken jullie een digitaal ontwerpje van de geboortestoeltjes?
We maken geen digitale ontwerpen van een stoeltje. Dit heeft ermee te maken, dat dit vrij veel tijd kost en we dit naar de klant door zouden moeten factureren. De stoeltjes zouden dan duurder worden. Dit willen we niet voor onze klanten. Wel brainstormen we graag met de klant over zijn/haar wensen en zetten deze ideeen dan graag om in een leuk design.


Staan jullie open voor wholesale/conceptstores?
We staan uiteraard open voor leuke samenwerkingen. Heb je een vraag of interesse? Neem dan even contact op!

© 2019 - 2020 Konterbont | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel